Uppe långt före tuppen...

God morgon =)

Idag fick lilla gumsan för sig att det var dags att gå upp redan kl.5.20 - usch! Sedan dess har vi varit vakna. Det känns superkul (eller inte) att vakna så tidigt när jag inte börjar jobba förrän kl.16. Jaja,det är,som det är.

Gumsan har sprungit omkring och busat medan jag legat i sängen och "vilat". Tillslut gick vi ner till köket för att måla och äta banan - det var poppis :D Sedan gick vi upp igen.
Det dröjde inte länge innan Kent kom och gjorde oss sällskap en stund :P När han gått iväg till jobbet vart det lite mera mys i sängen för gumsan och mig. Eftersom hon verkade trött fick hon välling. Jag passade på att smita ut i kylan med vovsingarna. Fy sjutton var kallt det var! Det känns,som det skulle vara november - usch och fy och blä :(

Först när jag kom in verkade det,som att gumsan somnat,då det var knäpptyst däruppe. Eftersom jag inte ville riskera att väcka henne placerade jag mig i fåtöljen med datorn i knät ;)
Efter en stund hörde jag en smäll - gumsan kastade vällingflaskan i golvet. Jag vet inte varför,men hon har börjat göra det när den är tom. Jag antar att det är för att hon vill att vi ska hämta henne för när hon kastat flaskan blir det ett himla väsen ;D Hon gnäller och jag vill bara gå in och hämta henne,men idag stod jag emot och det verkar ha fått resultat =P Förhoppningsvis sover ett par timmar till. Jag ska också försöka sova en sväng så jag blir lite piggare :)

Ha en bra dag :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0