Städning hit o dit ;P

Hej hej :P

Här har vi haft fullt upp enda sedan gumsan vaknade från sin tupplur. Vi började med att gå över till grannhuset,dvs vårat renoveringsprojekt,för att städa lite. Göran,Niklas pappa,ska vara där och greja i morgon så det behövdes plockas bort massa skräp innan =)
Efter det fortsatte städningen hemma. Vi har haft några avbrott för bl a mellanmål och tvätthängning,men annars har vi städat sedan dess :D Jag har dock inte hunnit dammsuga nedervåningen. Får se om jag gör det senare eller om vi tar det i morgon :P

Nu börjar det bli dags för kvällsmat - har ingen aning om vad vi ska hitta på....Jag tycker det är skitsvårt att komma på vad jag ska göra för mat varje dag. Men men någonting får vi hitta på =)

Ha en trevlig kväll :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0