Som en stjärna <3

God kväll :)

Jag lyckades faktiskt somna förut. Efter en halvtimme vaknade gumsan,men mamma tog hand om henne så jag fick fortsätta sova :D

Efter tuppluren på ca 2 timmar åt vi lite mat innan det blev en promenix. Mamma körde gumsan i vagnen och jag tog stavarna - det var skönt :P

Sedan har vi umgåtts några minuter med Kent,handlat,duschat och myst hos mamma. Gumsan och jag ska sova hos henne i natt så vi får lite sovmorgon i morgon då jag börjar jobbet kl.7. När gumsan och jag duschade var hon jätteduktig - hon höll i slangen och duschade både sig själv och mig =D
Jag är så glad att jag har mitt lilla hjärta <3 Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne! Hon lyser upp mitt liv,som en stjärna lyser upp natthimlen =) Jag älskar henne så otroligt mycket <3<3<3<3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0