Sista september

Hejsan =)

Gumsan vaknade lagomt till jag skulle börja med frukosten. Det belv en väldigt sen sådan idag,men vad gör det? Efter att vi fått lite mat i magen gjorde jag oss iordning,hängde upp mina nytvättade arbetskläder samt gjorde en fin kollage tavla med bilder på gumsan och satte upp på hennes vägg :D De stora bilderna är inplatsade och satt på väggen innan,men det var inte särskilt snyggt utan ramar så jag "snodde" en av Kents ;) Jag satt in 3 små bilder också - det blev faktiskt riktigt snyggt ;P
Jag lyckades dock skära mig i handen på glasskivan - ajajaj :(

När vi hängt upp tavlan tog vi en promenad i det fina vädret. Vi stannade till på gården för att lämna Kents matlåda.

På vägen hem kikade vi i postlådan. Där låg det ett paket :D Jag beställde några julklappar häromdan och de har redan kommit. Det känns skönt att inte behöva tänka på att det ska köpas massa julklappar - det är bara några till,som ska köpas,sedan får det vara bra ;)

Efter att vi kollat igenom och godkänt klapparna fixade jag lunch. Det fick bli riktigt enkelt idag - tomatsoppa med makaroner :P Gott och faktiskt riktigt mättande.
Sedan fick det bli sängen för gumsan,som jag tror somnat nu.
Jag tänkte passa på att slappa en stund ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0