Regn igen!

God kväll :P

Våran eftermiddag/kväll har varit riktigt mysig =)
Gumsan (och även jag,som också sov en stund) vaknade kl.14.45. Då fick gumsan mellanmål i form av ett äpple och en banan,medan jag åt två mackor.
Min älskade systeryster ringde - förhoppningsvis kan hon komma hit om ungefär en månad :D Jag hoppas!!!

 När vi ätit klädde jag på gumsan,som fått springa naken mycket idag då hon fått eksem igen,sedan gick vi ut med vovsingarna. Eftersom det regnade ute fick gumsan inviga sina nya regnkläder och stövlar.



Gumsan passade på att sno en och annan puss utav Qvittra :) 

 Efter att ha gått med vovsingarna hämtade vi posten och lekte med hink och spade :P
 


Mammas glada lilla skrutta <3

Mats kom förbi så vi åkte med honom till gården för att säga "Hej" till Kent. Han fick dock sluta så vi åkte hemåt efter en stund.

Jag passade på att träna medan gumsan busade med pappa =) Sedan gjorde jag kvällsmat innan det var dags för lilla skruttan att sova igen - denna gång för natten. Hon har lite sömn att ta igen tror jag ;D

När jag lagt gumsan tog jag tre 10 minuters promenader med vovsingarna. Sedan parkerade jag mig bredvid sambon i soffan framför Idol. Efter det blev det en dusch och nu ligger jag i sängen och slöar en stund innan sovdags :P

Natti natti!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0