Övernattning o Nybble =)

God kväll =D

Eftersom gumsan och jag sovit hos mamma i natt plus att vi varit borta hela lördagen har jag inte haft tillgång till internet. Jag tror dock att ni överlevt ändå - eller?

I morse vaknade jag strax innan sju av att lilla gumsan,som fick sova i två fåtöljer,som vi ställt ihop,satt och kikade på mig. Jag hörde ett högt och glatt "Mamma" - det finns inget bättre sätt att börja morgonen på <3
Efter lite mys framför teven blev det frukost följt av en dusch. Sedan busade vi massor innan jag lade mig i soffan och sov en stund.

När jag vaknat packade vi in oss i bilen. Gumsan och jag skjutsade mamma till jobbet innan vi åkte vidare till Nybble för att umgås med mormor och morfar :)

Under tiden vi var där hann vi med lunch,bus både i lekparken och inne,fika och lite mera bus =P Gumsan har hållit igång hela långa dagen. Hon var inte stilla en minut! Dessutom sov hon bara 15 minuter i bilen på vägen ner till Nybble. Jag kan lova att hon somnade,som en stock när vi åkte hemåt =D

När vi kom hem var gumsan,som sov hela vägen,fortfarande väldigt trött. Jag lyckades få i henne ½ smörgås och lite mjölk. Hon satt i mitt knä i soffan och åt - ett tag trodde jag att hon skulle somna där,men icke. Jag hade tänkt att vi skulle haft lite lördagsmys,men hon var sååå trött. Hon ville inte ens ha chips! Därför blev det sängen för henne och ensammys för mig :)

Nu sitter jag här och väntar på att min kära sambo ska komma hem från jobbet...

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0