Mina älsklingar och jag :P

God kväll :D

Min lilla älskling ligger nedbäddad i sängen - hon somnade nästan när hon gick omkring =) Jag hoppas att hon sover gott i natt och tar sovmorgon i morgon så vi får sova ut båda två.

Min stora älskling har inte kommit hem från jobbet än. Han var ju hemma förut en sväng så vi har i alla fall fått se honom ;D
När han hade varit här var det dags för bad/dusch. Det var riktigt skönt. Det är roligt att se gumsan då hon tycker det är så kul :P Hon kan sitta där i baljan och plaska hur länge,som helst.

Efter badet/duschen tog vi en sväng med vovsingarna innan vi åt kvällsmat. Det fick bli smörgås idag - ingen bra idé känner jag. Jag börjar redan bli hungrig igen så jag får nog ta något annat om en stund.

Sedan myste vi lite framför teven innan gumsan fick välling i sängen.

Jag sitter här och kikar lite på datorn. Funderar på vad jag ska ta att äta. Jag kanske får äta upp resten av kycklingsalladen. Jag tänkte egentligen spara den tills i morgon,men det får nog bli den :D

Nu får det vara nog med svammel - ha en trevlig fortsättning på kvällen =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0