Mellanmålsdags :D

Hejsan hejsan =)

Idag är det lugnt här hemma. Gumsan och jag sov en stund på förmiddagen och Kent,som legat/ligger i soffan,har sovit till och från. Gumsan har sprungit omkring och busat och jag har grejat lite. Jag har diskat,håller på att tvätta,lagat mat och tränat. Jag körde ett 15 minuter längre träningspass än vanligt och det var skönt. Efter träningen gav jag gumsan välling i sängen sedan kylde jag av mig med en egengjord smoothie och placerade rumpan i fåtöljen ;D
Gumsan ville inte somna så nu går hon omkring med vällingflaskan och grejar :) Tack och lov verkar hon inte må dåligt. Det var nog inte magsjukan ändå - båda mina älsklingar mår redan bättre så de kanske bara ätit något dumt?

Nu ska jag ge gumsan ett äpple innan jag fortsätter slöa framför datorn en stund =P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0