Måndag morgon :P

God morgon :)

Det blev köpmat med Ulrika,Niklas,Tim och Calle igår kväll - mysigt :) Jag var superhungrig så hela min kycklingrulle gick åt,men gumsans pizza blev det mycket kvar av så hon får rester till lunch idag =D

Nu är klockan sju och vi har redan varit vakna en timme. Jag hade gärna sovit ett tag till men förhoppningsvis somnar gumsan om någon timme så jag kan passa på att sova jag med ;D
Dagarna blir sååå långa när vi vaknar så tidigt.

Gumsan började dagen med att rita =) Under tiden tittade jag på några inspelade filmer på gumsan. Vi har även hunnit med lite mys i soffan och nu "smörjer" gumsan in sig med salva :P
Hon får inte ut något ur tuben,men hon smörjer och smörjer ändå - t o m mamma har blivit insmord på kinderna ;D

Vi får se vad vi hittar på idag - än så länge har vi inget planerat. Vi ska nog hålla oss hemma och bara mysa =)

Ha en bra dag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0