Lite cykling m.m

Hej hej :P

När gumsan och jag ätit lunch tog vi en sväng med varje vovsing innan vi gick och kollade i brevlådan. Gumsan fick cykla dit - det var skoj =D Hon styrde åt fel håll så jag fick styra rätt,det tyckte hon var superskoj ;D Sedan har vi plockat rätt lite ute och gumsan har gungat hammock.
Vi gick in för att hänga tvätt samt sätta på en ny maskin. Jag ska passa på att tvätta sängkläder när det är så fint väder så jag kan hänga dem ute :P Ett blöjbyte har vi hunnit med också. Gumsan,som fortfarande är röd,har fått springa utan blöja en stund. Det börjar se mycket finare ut tack vare pevarylen - den har verkligen hjälpt!
Nu börjar skruttan bli otålig så vi ska ta och gå ut igen. Vi får passa på att njuta av det fina vädret =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0