Inte särskilt mycket bättre...

God morgon =)

Gumsan bestämde sig för att vakna innan tuppen idag - närmare bestämt halv sju. Ingen hit då jag inte kunde somna förrän efter ett! Men men nu har vi piggnat till och även mamma är vaken. Jag ska ta och gå ner och fixa frukost innan det får bli en tur med vovsingarna :)

Jag mår förövrigt inte särskilt mycket bättre - allting känns så himla värdelöst just nu! Min "viktresa" går inte riktigt,som jag vill plus att jag är sliten! Jaja,det ska nog gå över snart....



Kommentarer
Mohn i skon

Det låter ju inte bra att du känner dig nere :( Vi får ta och ses snart, så får vi prata av oss lite. Det går inte så bra i min "viktresa" nu heller, vet inte varför men jag hoppas på att allting drar igång snart igen. KRAM

2011-09-11 @ 12:50:33
Jenny

Sv: Nej,jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det beror på heller..Ja,det får vi göra - vi kanske kan simma nån dag? Det gör det säkert för oss båda =D Kram

2011-09-11 @ 20:05:40
URL: http://mammatillpatricia.blogg.se/
Mohn i skon

Det med att simma får vi se, haha ;P känner mig inte tillräckligt pepp för att simma halvnaken bland folk. HAHA. Men det finns ju massa andra sätt också, gäller ju bara att hitta något som passar...Kram

2011-09-11 @ 23:04:58
Jenny

Inte jag heller iochförsig ;D Vi får ha t-shirt o shorts på oss ;D Haha! Vi kanske kan hitta på något annat roligt att göra tillsammans? Det blir roligare så :P kram

2011-09-15 @ 10:46:53
URL: http://mammatillpatricia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0