Inte alls bra...

God natt ;D

Idag har jag haft ännu en myspys dag med gumsan och mamma :) Vi har plockat mera svamp (surprice?)l Mamma gjorde pizza till middag - supergott.
Vi avslutade dagen med att se på "Bröllopsduellen" med Kate Hudson och Anne Hathaway - den var bra =)
Den slutade för ungefär en timme sedan. Sedan dess har jag suttit vid datorn - jag kan inte sova. Jag känner mig,trots att jag haft några mysiga dagar,väldigt nere. Jag har inte särskilt mycket energi och känner mig nästan lite deprimerad!
Jag är såå himla trött och vill bara sova,men det går inte. Jag har alldeles för många tankar i huvudet. Helst av allt skulle jag bara vilja stänga in mig på ett rum i några dagar och gråta....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0