Helgen och idol

God kväll =)

Gumsan och vovsingarna sover,Kent jobbar och jag slöar i soffan framför idol :) Medan jag sneglar lite på det tänkte jag skriva ett litet inlägg här :D

Gumsan har haft en supermysig helg med massa bus :P Både gammelmormor och mormor har haft med henne till lekparker. Mamma var dessutom iväg till en väninna,som har småbarn,förut så de fick leka lite =) Igår var de och hälsade på gumsan gudmor och -far.

Jag har faktiskt också haft en bra helg. Jag börjar känna mig mer "hemma" på jobbet nu så jag blir inte alls lika stressad länge. Jag vet att jag klarar av det,vilket känns jättebra =)

Gumsan och jag var hemma strax efter kl.18. Efter en kort sväng med vovsingarna var vi ute och lekte ett tag. Gumsan "cyklade" och gungade sedan kastade vi lite boll,men sedan blev hon tröttis. Jag försökte göra henne lite piggare,men det gick inte så jag gav upp och gjorde iordning henne för natten och lade henne i sängen med en flaska välling. Hon somnade nog på stört för jag har inte hört ett pip ifrån rummet :D

Jag ska kika lite på Idol så jag lyckas hålla mig vaken ett tag till ;) Jag tror inte att denna säsong kommer vara lika bra,men jag tänkte i alla fall ge det en chans. Audition brukar vara rolig att se - jag är en av de taskiga människor,som ligger i soffan och skrattar åt folk ;D Fast ibland kan jag tycka synd om vissa,som verkligen tror att de kan sjunga,men absolut inte kan. En del är dock bara pinsamma :P

Ha en bra fortsättning på kvällen =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0