En levande (?) zombie

God morgon :)

Jag känner mig,som en zombie! Tre nätter med dålig sömn börjar ta ut sin rätt. Gumsan somnade strax innan åtta igår. Sedan sov hon till kl.4.15. Rätt länge,men ändå tidigt att vakna då - mitt i natten ;) Hon somnade dock om hos mig i sängen och sov till kl.5.45. Efter det skulle hon absolut inte sova mera så sedan dess har hon varit vaken,trots mina försök att få henne att somna. Jag låg dock och snosade i sängen ett bra tag efter att "vi" vaknat. Under tiden grejade hon lite - läste några tidningar och sådär =D

Runt kl.7.15 lade jag gumsan i sängen med välling,men hon somnade inte. Jag hann dock gå ut med vovsingarna. Efter det fick det bli frukost,men gumsan orkade inte äta. Det var varken konstigt eller oväntat då hon druckit 3 flaskor välling på morgontimmarna.
När jag ätit gjorde jag oss iordning och sedan har vi busat. Gumsan håller i gång för att inte somna ;P Jag hoppas hon ger med sig inom några timmar så vi får sova båda två.

Niklas pappa,Göran,ska komma hit och fixa med kaminen - han och Kent gjorde ett stort hål i väggen häromdan så det ska han laga idag :)
Med min vanliga tur kommer han säkert lagom till gumsan somnar så hon vaknar eller så jag inte kan passa på att sova jag med. Men men,det blir som det blir =D

Ha en bra dag :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0