Början på Lördagen :)

God förmiddag =)

Gumsan och jag vaknade kvart över åtta. Då tog vi en promenix med vovsingarna innan vi åt frukost. Jag gjorde havregrynsgröt,men varken jag eller gumsan tyckte det var gott så det fick bli smörgås istället ;) Vovsingarna blev i alla fall glada över gröten =P
Sedan dess har jag plockat rätt på massa saker medan gumsan ritat :)



Först åker mössan av.



Sedan hårspännet.



Efter det är det skornas tur.



Sko nummer 1 av - dags för nästa.



Det går inte mamma,du får hjälpa mig
:P

Såhär kan det se ut hos oss efter en promenad. Gumsan börjar genaste klä av sig för att sedan ge upp och vilja ha hjälp - hon har absolut inget tålamod ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0