Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!

Gud,vad trött jag blir på mig själv ibland!
Jag kom på förut,när vi var hos mamma,att det skulle finnas en mössa till gumsan någonstans. Någonstans var det verkligen då jag inte hade en aning om vad den tagit vägen! Jag kollade igenom två av kassarna med kläder,som finns i mammas förråd. Där i låg den inte!
När vi kom hem letade jag överallt - jag menar verkligen överallt! Jag hittade den inte! Jag höll på att bli tokig!
Jag skrev till mamma och bad henne titta igenom kläderna där ordentligt för att se om hon kunde hitta den. Hon skulle göra det i morgon. I morgon? Jag blev galen bara av tanken att vänta tills dess! Det är såååå irriterande att veta precis vad man letar efter,men inte ser det någonstans!
Tillslut kom jag på att vi har en säck med vinterkläder också hos mamma plus en väska med likadant innehåll i en väska under våran säng. Sagt och gjort - jag lyfte sängen och drog ut väskan innan jag i princip slängde ur kläderna - sedan gav jag ifrån mig ett glädjetjut! Mössan låg där ;D
Nu var det "bara" att prova och hoppas att gumsan kunde ha den - vilket hon kunde så nu är mitt liv räddat igen ;P Haha!
Jag känner mig,som en idiot,som flög omkring,som en virvelvind och letade efter mössan ;D Haha! Fy f-n vad dum jag är ;)





Min lilla finis med sin supersöta mössa ;D



Pappa vad ju naturligtvis också tvungen att prova ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0