Sova?

Hejsan :D

Äntligen kan jag vila mig en stund!

Efter att ha jobbat till kl.12 hämtade jag skruttan på dagis. Jag fick veta att hon ätit 4 potioner med kycklinggryta och ris - vart tar all mat vägen? Det är bra att hon äter =)

När vi kom hem hade gumsan somnat i bilen så jag gav vovsingarna mat innan jag bar in henne. Hon reagerade knappt när jag tog av henne ytterkläderna. Hon gnällde lite när jag lagt henne i sängen,men sedan somnade hon. Medan gumsan sov fixade jag lunch till mig och sambon,som kom hem för att äta idag :P
Kent hann knappt komma innanför dörren innan gumsan vaknade så hon fick komma ner och vara med en stund.
Nu har han åkt igen,gumsan ligger i sin säng (förhoppningsvis somnar hon om) och jag tänker passa på att ta igen mig ett tag. Jag ska nämligen jobba i natt. Det saknades personal så då ställde jag upp :D Tydligen har jag ett vikariat där jag inte får jobba extra så jag får ledigt någon dag istället. Lite träligt,men jag får ju ändå OB och sådär.
Just nu vet jag inte riktigt hur jag ska orka med att jobba så nu blir det att försöka sova. Om gumsan inte somnar får jag helt enkelt vänta tills Kent kommer hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0