Slöfock ;D

God kväll =)

Jag har spenderat mesta delen av eftermiddagen och kvällen i soffan. Jag fastnade framför MTV och ett kortspel på datorn ;D
Jag har dock gjort lite nytta - rastat vovsingarna,gjort matlåda till i morgon,hängt tvätt och duschat. På tal om matlåda kom jag på att jag inte ätit något sedan lunch så nu får jag nog försöka fixa något.

Eftersom gumsan och jag ska upp tidigt i morgon blir det en tidig kväll. Det märks verkligen att vi ställt tiilbaka klockan för jag är redan jättetrött =) Inte så konstigt kanske med tanke på att jag slöat så idag.
Jag har mått mycket bättre de senaste timmarna så jag hoppas det är helt borta nu.

Ha en trevlig fortsättning på kvällen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0