Nystädat och härligt =)

God kväll :P

Jag är såå glad just nu :D Jag sitter här i soffan i ett nya städat hus - det känns såååå skönt =) Det var faktiskt min kära sambo,som tyckte att vi skulle köra ett race på nedervåningen! Att han tar initiativet till något,som har med städning att göra,händer väldigt,väldigt sällan så det var bara för mig att hänga på ;D 

Jag njuter av att se mig omkring samtidigt,som jag tittar på "Bonde söker fru",min kära sambo står i duschen och lilla skruttan sover. Vi ska upp tidigt i morgon eftersom jag jobbar 7-12 då precis,som idag.
När jag slutade jobbet idag åkte jag hem till mamma. Hon och gumsan var ute och lekte i sandlådan - gumsan var helt överlycklig =) Vi var ute några minuter till innan vi gick in och åt lunch. Sedan sov gumsan en stund medan jag och mamma slappade i en varsin soffa. Runt halv tre åkte vi iväg för att släppa av mamma på jobbet innan gumsan och jag åkte hemåt.
Väl hemma fick det bli utebus :D Min älskade systeryster ringde så jag pratade med henne samtidigt,som gumsan och jag lekte :P
Efter ett tag gick vi in. Jag försökte få gumsan att äta lite,men det ville hon inte så hon fick precis innan hon skulle sova,dvs runt sju,istället.
Medan jag och Kent städade var Mats här så han tog hand om lilla skruttan :)

Nu får det bli soffan en stund innan jag kryper till kojs.

Ha det bäst!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0