Mysig lördagskväll och söndagsmorgon =)

God morgon :P

Jag hade en supermysig kväll igår =) Med trevligt sällskap och god mat kan det väl inte bli annat? Jag blev dock väldigt trött efter att vi ätit och sa inte särskilt mycket,men jag hade kul ändå - jag lyssnade på de andras diskussioner ;D
De sista gästerna,däribland jag och Katrin,åkte hemåt strax innan kl.23.30. Efter att ha skjutsat hem Katrin stack jag iväg hem.
Eftersom jag inte pratat med Kent något visste jag inte om lilla skruttan var kvar hos farmor eller hemma,men jag trodde inte att hon skulle vara hemma,men det var hon =P
Kent låg och sov i soffan när jag kom så jag gav honom en "god nattpuss" innan jag gick upp. Där stod jag utanför gumsans rum och lyssnade på när hon snarkade ;) Sedan blev det sängen även för min del.

Efter en riktigt god nattsömn vaknade jag första gången vid sex. Gumsan låg och pratade,men somnade om precis,som jag ;D
Klockan 8.10 var det dags att gå upp. Vi startade dagen med lite god och bus innan vi åt frukost. Sedan tog jag ut hundarna och nu håller vi till i vardagsrummet. Gumsan är så trött att hon inte riktigt vet vart hon ska ta vägen så jag ska se om hon vill mysa i soffan och kanske somna en stund =)

Ha en bra dag :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0