Mina fina <3

Hejhej :D

Gumsan sov i ungefär en timme förut. När hon vaknade fick hon ligga hos mig i sängen,men det ville hon inte. Hon var fortfarande väldigt trött - hon låg bara och gnällde och somnade nästan om flera gånger. Tillslut fick hon dock ny energi och läste lite =)
Jag slumrade till någon minut sedan ringde Kent. Vi bestämde att vi skulle åka handla när han kommit hem från jobbet så nu har gumsan och jag ätit mellanmål och fixat till oss lite ;D Nu är det bara "gubben",som saknas så kan vi sticka iväg sen ;P

Gumsan håller på att borsta mitt hår - jag blir superfin ;) "Så","så" och "så" säger hon efter att ha borstat en stund sedan fortsätter hon igen. Mammas lilla älskling är sååå himla go <3 



Jag hittade en mapp med bilder ifrån Kents mobil häromdan. Han hade mycket fina bilder på skruttan bl a denna med båda min älsklingar <3<3<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0