Mammakväll på G =)

Hejsan =)

Jag har precis plockat bort hälften av mina ögonbryn samt duschat ;D Jag hade tänkt sitta här en stund med håret inlindat i ett badlakan och badrocken på,men jag ser att klockan springer iväg. Jag tänkte försöka komma iväg senast fem eftersom jag ska hämta Katrin innan vi åker vidare till Åsa - det ska bli sååå kul att träffa alla mammor igen ;)

Jag hade tänkt ta svängen förbi Monica för att ge min lilla älskling,som jag inte sett sedan igår förmiddag,en puss,men jag inser att jag inte kommer hinna det heller :( Jag får hålla mig tills jag träffar henne i morgon - den,som väntar på något gott =P

Nej,nu är det bäst att jag sätter fart. Jag ska försöka få till någon fin frisyr,hitta en passande klädsel,måla naglarna och sminka mig - ja,allt,som vi "tjejer" brukar göra när det nalkas fest ;) Dessutom ska jag hacka ihop en god sallad,som ska med till kalaset :)

Hoppas ni får en lika mysig lördagskväll,som jag lär få ;P

Ha det gött ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0