IRRITERAD!!!

Jahopp,nu är vi hemma ifrån tandläkaren och jag är inte alls lika glad,som jag var innan vi åkte! Tandläkaren tittade i gumsans mun för att se hur många tänder hon hade sedan frågade hon mig lite om vårat vatten hemma och sådär sedan pratade hon bara en massa om vilka bidrag jag kunde få i fall jag ville gå iväg själv och så. Jag menar va f-n det var ju Patricia vi skulle koncentrera oss på - jag blir så j-la irriterad! Hon berättade bl a att en vanlia j-la undersökníng kostar 871 kronor! Va? För att öppna käften och låta någon titta runt i typ 5 sekunder - ALDRIG I LIVET!!!


Jaja,nu är det slutklagat ;D
Gumsan somnade påvägen hem så hon fick sitta kvar i bilen. Hon brukar inte sova så länge,men hon behöver nog den stunden. Hon sov nämligen inte särskilt länge förut.
Jag har hängt dagens andra maskin med tvätt. Jag ska nog sätta igång en med mina arbetskläder,men det får bli när gumsan vaknat för en del av dem ligger ute i bilen.
Jag hoppas Kent kommer hem tidigare idag så vi hinner med lite familjegos innan det är sovdags =) Gumsan och jag ska upp tidigt i morgon eftersom jag börjar jobba kl.7. Jag slutar jobbet kl.12 sedan är det möte mellan 12.30 - 15.30 så blir en lång dag ändå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0