Gosig vovve :)

Hejsan =)
Idag slutade jag jobbet klockan två. Jag åkte och hämtade gumsan på dagis innan vi åkte hemåt. Efter att ha bytt om och gjort iordning mellanmål i form av frukt till gumsan tog vi med oss Stei på en promenad :D
När vi hade någon kilometer kvar ville inte gumsan sitta kvar i barnvagnen längre så hon fick gå. Hon drog vagnen nästan hela vägen hem - benen gick i hundraåtti och hon skrek högt av glädje ;P
Det var roligt att se henne så glad - det värmde i mammas lilla hjärta <3

När vi kom hem igen tyckte gumsan att vi skulle kolla brevlådan så det gjorde vi. Qvittra och Bessy fick mat och vatten innan vi gick in.
Stei blev trött av promenaden. Han har gosat med oss en stund och även sovit =)
Jag känner mig sliten jag med och jag tror gumsan också är det så det blir en lugn kväll för oss.

I morgon börjar jag inte jobbet förrän klockan fyra så då kan vi sova tills gumsan vaknar av sig själv,vilket förhoppningsvis inte blir för tidigt :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0