Första söndagen i oktober :)

God morgon :P

Idag vaknade jag strax efter åtta - pigg och alert ;) När jag påväg nerför trappan hörde jag att även gumsan var vaken. Hon stod i sängen och väntade snällt på att mamma skulle hämta henne =D Pappa,som fått sovmorgon och sedan fick helt ledig pga av vädret,var också vaken. Han gjorde sig iordning för att åka och jaga :P

Gumsan och jag har ätit frukost sedan har vi inte hunnit med särskilt mycket mer. Qvittra,som är ensam vovve hemma,får vara inne med oss - det tycker lilla skruttan är superkul för då har hon en rolig kompis ;)

Jag ska ta med mig gumsan upp för att göra oss iordning innan jag sätter igång med dagens bestyr. Jag tänkte börja med att slänga in en maskin med tvätt. Sedan blir det städning av nedervåningen eftersom jag inte gjorde det ordentligt sist.
Jag ska dessutom sätta upp lite mer grejor på väggarna,framför allt på övervåningen där nästan varenda vägg ekar tom ;D
Sedan ska vi ju naturligtvis hinna med att busa och mysa massor =)

När gumsan sover middag sen tänkte jag passa på att träna och vila en stund :P

Hoppas ni får en mysig söndag =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0