Favoriter =)

YES!! Vilken comback av Linni - I like ;D Jag blev sååå ledsen förra veckan när det gick så dåligt för henne,men nu är hon tillbaka =) Min andra favvo Robin var lika bra,som vanligt :)  
Från början tyckte jag att de flesta var bra,men det är några,som börjar sjunka nu samtidigt,som det är flera,som växer istället.

Ni förstår säkert hur jag har spenderat fredagskvällen ;) Lillskruttan fick vara vaken lite längre ikväll. Jag tror hennes pappa hoppades på att hon skulle ta sovmorgon,men det brukar inte spela någon roll när hon lägger sig - hon brukar vakna lika tidigt ändå ;P Å andra sidan brukar hon nästan alltid sova längre när jag inte är med så han kanske har tur ;D

Nu tänkte jag snart sova. Jag ska ju,som sagt,upp tidigt i morgon. Det värsta är att det regnar ute så det lär bli j-ligt halt och vi har inte bytt till vinterdäck än. Jag hämtade dem igår,men vi (läs Kent) har inte hunnit med att byta. Jag får helt enkelt åka tidigare och köra försiktigt! Det blir faktiskt inte första gången. När vi hade köpt bilen var det jag,som körde den från Karlstad till Kristinehamn - i snöstorm och med sommardäck. Ingen hit,men det går bara man tar det lugnt :P

Hare gött!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0