En spontan kväll :)

Hejsan :P

Vi har haft en liten myspys eftermiddag/kväll här hemma :D
Just nu ligger gumsan och vovsingarna och sover,Kent slöar i soffan och jag sitter i fåtöljen.

Jag är jädrigt glad för att jag har städat idag. Min kära sambo och jag bestämde oss nämligen för att bjuda hit lite folk i morgon kväll. Kent fyller år på onsdag så vi tänkte fira honom med pizza och tårta i morgon =) Trots det korta varslet kunde de flesta komma - det ska bli kul.
Det blir dock fullt upp!
Jag jobbar nämligen till kl.16. Då får jag sticka direkt till Maxi för att köpa tårta m.m innan jag hämtar gumsan. Sedan åker vi vidare hemåt för att göra oss iordning innan gästerna dyker upp vid kl.18. Som tur är kommer Kent vara ledig nästan hela dagen så han ska fixa dukningen m.m :D

Jag känner att jag nog får försöka somna snart om jag ska orka med alltihopa ;P

Jag kommer nog tyvärr inte hinna med att blogga något i morgon. Sedan jobbar jag delad tur på tisdag och sover över hos mamma till onsdagen eftersom hon ska passa gumsan både tisdag kväll och onsdag morgon. Därför kommer det nog att dröja några dagar innan ni får höra något ifrån mig. Mamma har nämligen inte internet och min älskade sambo kanske vill ha våran dator hemma - vi får helt enkelt se hur det blir :P

Hoppas ni får några trevliga dagar =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0