En lättnadens suck =)

Det blev en tripp till Karlstad - gumsan och jag har precis kommit hem. Kent är på jobbet och grejar med sin fyrhjuling.
När vi kom hem kollade vi så att alla vovsingarna var kvar i hundgården. Vi fick nämligen ett samtal när vi var borta. Det var någon,som hittat en drevertik. Vi blev oroliga för att det skulle vara Qvittra för det skulle ha inneburit att Stei och Bessie sprang omkring någon annanstans. Eftersom de såg en varg igår,på gärdena omkring där vi bor,plus att de sett flera innan,blev vi oroliga,men det visade sig att det inte var våran vovsing. Nu är det någon annan,som är glad för att deras vovsing kommit till rätta =P 
Efter att ha kollat läget i hundgården samt gett vilddjuren mat,bar jag in pellets och fyllde kaminen så nu brinner det för fullt :D Gumsan har fått på sig nattlinne så nu blir det mys i soffan innan hon ska sova om en stund.
Jag sitter och inviger ett par av mina nya glasögon - jag är väldigt nöjd med dem,men det känns lite annorlunda =) Det är en annan styrka på dem än innan plus att bågarna inte alls ser ut,som de förra så det tar nog ett tag innan jag vänjer mig. Eftersom jag hade en rabattkupong fick jag båda paren för knappt 1500 kr! Helt okej ;D Jag klagar absolut inte ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0