De senaste dagarna =)

Hej på er =)

Jag har haft fullt upp några dagar :P

I söndags åkte vi hem till mamma och åt lunch och fikade innan gumsan och mamma skjutsade mig till jobbet. När jag slutade kl.21 kom mamma och hämtade mig. Jag hade egentligen tänkt gå,men det regnade,regnade och regnade lite mer så min snälla mamma kom till undsättning ;) Mammas väninna/granne var hos gumsan,som sov,under tiden =D
Efter lite soffmys var det sovdags även för oss vuxna.

Igår var jag ledig - skönt =P
Efter frukost och massor av bus samt besök av en annan väninna till mamma,som gjorde en inbakad fläta på mig,åkte gumsan och jag till Nybble. Där hämtade vi upp mormor vid affären innan vi åkte hem till henne och fixade lite lunch. Vi hann även med massor av bus,fika och mys innan det var dags för gumsan och mig att åka tillbaka till Kristinehamn för att träffa Mickan :D Vi hade ju tänkt cykla,men eftersom Mickan hade ont i ischiasnerven fick det bli en promenad runt Björkvallen istället :P
Efter promenaden stod vi vid bilen en stund innan vi sa "Hejdå" och åkte/gick hem.

När gumsan och jag kom hem hade Kent börjat med maten så det dröjde inte innan vi fick lite kvällsmat. Efter maten fick gumsan vara med och mysa/busa en stund. Till slut var det dock sängdags för henne och soffmys för mig och älsklingen,som gällde =)
Jag hade tänkt att se första avsnittet med Ashton Kutcher i 2 ½ män,men jag somnade ifrån det ;D

Idag vaknade gumsan och jag strax innan åtta. Då fick det bli bus och lite städning innan frukost. Sedan har vi städat lite till,gjort oss iordning och tagit ut vovsingarna. Nu ska vi ta och hänga tvätt och fortsätta med städningen - det ser rent ut sagt förjävligt ut här hemma just nu,men det ska det bli ändring på ;)

Ha en trevlig dag :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0