Dagen plus bilder =D

Hejsan :D

Nu får det minnsann vara nog med städning för idag =)
Vi har grejat till och från hela dagen så nu får det räcka. Det är mycket kvar att göra,men det tar jag någon annan dag. 
Jag ska dock diska klart,hänga upp andra maskinen med tvätt samt plocka iordning på våra grejor,som ska med till stan. Mamma ska passa gumsan i eftermiddag/kväll och i morgon när jag jobbar så vi sover över hos henne igen. Det har blivit många nätter där den senaste tiden eftersom det är smidigare och så,men nästa schemaperiod,som börjar i november,så kommer inte Kent att jobba så mycket så då kan gumsan vara med pappa medan mamma jobbar :) Naturligvis kommer de,som vill, få passa henne ändå,men inte lika mycket,som det blivit nu.

Medan jag fixar iordning allt och sticker iväg till jobbet kan ni kika på dessa bilder på lilla skruttan =D

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0