Ajajajaj!!!

God kväll =D

Jag passade på att ta en tupplur samtidigt,som gumsan förut. Fick sova en timme och det gjorde en enorm skillnad :)
När vi vaknade fick gumsan mellanmål innan vi fortsatte greja. Vi har supermycket saker så det kommer ta tid att få ordning på allt,men nu har jag i alla fall börjat =P

Kent var hemma runt fem - halv sex. Han fick dock sticka iväg efter ett tag eftersom de ringde och talade om att Monica hade fått en lampa i huvudet. Hon blödde mycket och behövde åka till sjukhuset så nu har de varit där och sytt - är påväg hem nu.
Usch,vad ont det lär ha gjort :( Tur att det gick bra ändå!!

Under tiden Kent har varit borta har vi fixat tacogratäng. Gumsan tyckte det var supergott =D Hon ska snart få en liten överraskning av mamma - kinderägg :) Vi ska lägga oss i soffan och mysa tills det är sovdags för gumsan.

När Kent kommit hem och gumsan somnat ska han och jag äta och ha fredagsmys :D Det blir en ganska tidig kväll för mig eftersom jag ska upp och jobba i morgon. Jag har en delad tur så jag jobbar 7-10 och 16-21.

Nu ska jag fixa iordning gumsan så hon är redo för natten sen.

Ha en riktigt mysig fredagskväll =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0