YES!!!

God morgon =)

Gumsan hade inte spytt något i natt - skönt :D Jag har hört henne hosta flera gånger så jag funderar på om det är det hon har gjort när hon spytt tidigare - hostat tills hon spytt alltså. Det kan ju faktiskt vara så.

Själv mådde jag inte alls bra när jag vaknade vid sju. Kände mig illamående och sådär,men efter frukost och en sväng ute i friska luften med vovsingarna känner jag mig bättre igen =P

Gumsan ligger och sover igen. Hon har hållit igång enda sedan hon vaknade vid sju så det är inte särskilt konstigt att hon blir trött ;) Hon satt stilla en liten stund framför teven medan jag diskade,men sedan var hon i full gång igen =)



Ni skulle ha sett gumsan igår - hon sprang omkring naken eftersom hon blivit så röd i rumpan,med bara min mössa på huvudet :) Haha - mammas sötnos <3 Sedan hittade hon min halsduk också då var det den,som gällde istället =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0