Stressigt..

Hejsan :P

Idag blev det lite stressigt efter jobbet.
Jag fick skynda mig hem till mamma för att byta bil så jag skulle få våran istället för Monicas. Monica är bortrest så hennes bil fick stå kvar hos mamma,som bor bredvid resecentrum,så hon kommer hem i morgon.

Efter att ha gjort det åkte jag direkt hem. Jag hade egentligen tänkt handla lite så gumsan och jag kunde äta tacos i kväll,men Kent,som är på hockey,skulle åka redan kl.13 så jag hann inte det :/ Vi får hitta på något annat mumsigt =)

När jag kom hem hade gumsan nyss vaknat - gissa om hon fick många pussar och kramar av mamma ;D
Sedan dess har vi hunnit med lite bus,vila samt träning.
Vi ska snart ta och duscha/bada innan vi lagar mat.

Hoppas ni får en trevlig lördag =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0