Snart på G =)

God förmiddag =)

Jag vaknade vid halv sju idag så jag har hunnit med en hel del. Jag började med att fylla på spolarvätska i bilen. När jag var klar råkade jag tappa en liten grej,som håller fast hållarna till extraljusen. Naturligtvis hittade jag den inte så min kära sambo fixade det med ståltråd så länge - vid brist på bröd får man ta limpa ;D

Jag gjorde även rent framrutan på insidan.
När jag kom in igen hade gumsan vaknat :) Efter att ha grejat lite kom Kent hem från jobbet och vi åt frukost hela familjen tillsammans =D Även Kents pappa och Mats,som ska med Blekinge,kom in en sväng innan de åkte iväg för att hämta Niklas och minibussen de har hyrt :P

Efter att de åkt diskade jag medan gumsan sprang omkring och busade =) Sedan har vi packat det sista. Det står i hallen redo att packas in i bilen.
Det enda vi har kvar att göra innan det är dags att åka är att göra gumsan färdig (hon springer fortfarande omkring i nattkläderna) och ta ut Bessy och Qvittra så de får göra sina behov. Eftersom det är storm ute plus att det regnar får damerna vara inne tills Axel,våran hundvakt,kommer :P
Lilla Stei fick följa med pappa på jakt i södra delarna av Sverige - det tycker han nog är toppenkul :D

Egentligen behöver gumsan och jag inte åka hemifrån förrän runt elva,men jag är rastlös och vill bara komma iväg så jag tror vi tar och fixar det sista och sticker sen.
Jag ska stanna och pumpa däckena innan vi åker till Maxi. Där kan vi gå runt och kika lite innan mamma slutar jobbet. Då blir det lite handling innan vi åker och hämtar mammas packning.
Efter det påbörjar vi våran helgresa =)





Ha det toppenbra!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0