På morgon- och förmiddagskvisten ;)

God morgon :D

Jag hann aldrig upp till gumsan igår - hon somnade om =)
Kent var på vildsvinskurs så jag hade en mysig kväll för mig själv framför teven. Jag vet inte vad det är,men jag har verkligen fastnat för "Glee" :P Det var två repris mellan kl.20-22 igår så jag fick varva mellan det första avsnittet och "Bonde söker fru" ;) Sedan blev det "Glee" för hela slanten :P

Precis när jag och älsklingen,som kommit hem från kursen,skulle lägga oss vaknade gumsan igen. Kent tog med henne ner och lade sig i soffan. Eftersom klockan nästan var tolv skulle jag ta över så Kent fick sova,men det ville inte gumsan! Det blev ett himla väsen ;D Kent gjorde iordning välling och lade henne i sängen istället.
Efter det fick vi sova gott allihopa. Gissa om jag blev förvånad när gumsan ropade "Mamma" och jag såg att klockan var över åtta! Det var riktigt skönt att även jag kunde ta lite sovmorgon =) Jag brukar vakna när Kent går upp till jobbet och sedan vara vaken hela dagen,men idag somnade jag visst om - skönt :D

Vi har hunnit med att äta frukost och ta ut vovsingarna samt göra oss iordning.
Nu ska vi ta det lugnt en stund innan det är dags att ta tag i den sista packningen inför helgen :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0