Mommo <3

Hejsan =)

Gumsan var nog riktigt trött för hon sov i över 2 timmar! När hon vaknade hade hon tagit av sig blöjan. Det var blött i sängen så det fick bli ett bad för henne och dusch för mig. 
Innan jag hann gå in i duschen började vovsingarna ute att skälla och även lilla Stei. Först funderade jag på vad det var,men sedan hörde jag Mats dunka på dörren och ropa. Det var bara att slänga på sig morgonrocken och gå ner och öppna dörren innan jag smet in i duschen.

När jag var klar slängde jag på mig lite kläder innan jag tog upp gumsan ur badet. Vi gick ner så hon fick se att Mats var där :) Hon fick på sig kläder sedan värmde jag lite mat åt oss. Det fick bli pan pizza för mig och pirog för gumsan. Mats ville inte ha något så han åkte hem istället :D

Nu är vi mätta och belåtna ett tag. Vi ska plocka iordning skötväskan och mina arbetskläder m.m sedan tar vi ut Stei en sväng innan vi åker hem till mamma :) Hon ska passa gumsan medan jag jobbar.



Gumsan och en väldigt suddig Qvittra hemma hos mamma för ett bra tag sedan =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0