Kalasdags :D

Hejsan hejsan :P

Gumsan tar en tupplur så jag passar på att vila mig några minuter.
Innan gumsan somnade tränade "vi",vek och hängde tvätt och satte på en ny maskin,som jag strax ska gå upp för att hänga,samt duschade/badade. Medan gumsan snosat i sin säng har jag fixat till mig litegrand inför ett litet kalas vi ska iväg på om någon timme. Min morfar fyller år i morgon så vi ska dit och fira honom idag =D
När jag har hängt tvätten ska jag ta mig något lätt att äta innan det är dags för lite sminkning ;) Sedan får vi se om jag får väcka gumsan eller om hon vaknar av sig själv - jag hoppas på det senare alternativet!

Ha en bra fars dag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0