Första glassen =)

Hejsan =)

Vi har haft en lugn lördag hemma. Jag har plockat isär våran dubbelsäng,som rasat sönder. Vi får nöja oss med att sova på madrasserna på golvet ett tag framöver. Jag passade på att renbädda när jag ändå höll på och grejade :D
Jag har tvättat ett x antal maskiner och håller fortfarande på. Det är ett himla oväsen ifrån övervåningen så den är nog färdig snart ;)
När den är klar ska jag tvätta mina arbetskläder sedan får vi se om det blir något mer eller om det får vänta till någon annan dag.

Vi har nyss ätit mat så nu sitter mina älsklingar i soffan och äter glass framför Scooby Doo :P








Såhär såg det ut första gången gumsan åt pinnglass ;)

Haha :P Nu har jag och älsklingarna haft kuddkrig en stund - gumsan tycker det är superkul =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0