Fars dag :P

God kväll :D

Vi hade det riktigt trevligt i Nybble. Min morbror,hans tjej (gumsans gudföräldrar) samt mina kusiner var också där =) Först var gumsan blyg,men när hon blivit varm i kläderna var det bara Maria,som gällde - hon sprang efter henne,som en svans ;D Gullunge <3

Påvägen hem stannade vi till på Coop. Vi köpte bl a ett par vår - och sommarskor till gumsan. 25 kronor gav vi för dem - helt okej pris ;P Kent fick sin fars dag present av gumsan. Det fick bli ett paket med lotter (vi hade inte bättre fantasi än så),som han vann 75 kronor på ;D

När vi kom hem blev det sängen för gumsan. Jag och Kent har plockat rätt här hemma så nu börjar det verkligen likna något ;) Vi har slängt en massa saker och fått plats för andra saker så det står inte grejor överallt - SKÖNT!! Ett litet ryck till sedan är det klart =)

Kent och Mats bar upp vapenskåpet,som stått i hallen nere,till vårat sovrum häromdan. Från att ha varit trångt därinne finns det nu gått om plats :D

Det är verkligen på tiden att vi får ordning här hemma =P

I morgon jobbar jag till kl.16 så vi hörs väl på kvällen någon gång :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0