En glad mamma på jobbet :D

God kväll :D

Jag har precis kommit hem ifrån jobbet och ska sova eftersom jag börjar jobba igen kl.7.

Det har varit en lugn dag,men jag känner mig tröttare än jag brukar göra så det ska bli skönt att sova några timmar innan det är dags igen ;)
När jag slutade jobbet stack jag hem till Monica för att hämta henne och få skjuts hem. Hon hämtade nämligen gumsan på dagis idag så jag hade hennes bil. Våran bil var hemma eftersom Kent och Patricia,som varit hos Monica,hade åkt hemåt.

Jag blev minst sagt förvånad när jag hörde "Pippi Långstrump" musik när jag klev innanför dörren - gumsan var vaken. Efter att ha kramats med henne och min kära sambo en stund fick det bli sängen för både mig och skruttan :D

Åh,jag blev sååå glad tidigare idag när jag pratade med Kent i telefon :P Jag fick prata med gumsan och hon brukar aldrig säga något annat än "Hej" (tusen gånger ungefär),men det gjorde hon förut - hon berättade att både "Kachel" (Axel,som egentligen var Mats ;D) och "Maja" busat med henne =) Det var roligt att få prata lite med henne fast jag jobbade :D

Nej,nu måste jag sova ;)

Natti natti =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0