Vet inte än

God morgon,god morgon =)

Vi hade det lugnt här igår kväll.
När älsklingen kom hem stack vi iväg för att hämta hans fyrhjuling,som han hade till en kompis i lördags. Annars var vi bara hemma och busade - myspys :)

Eftersom det regnar idag fick gumsan och jag pallra oss upp och följa med älsklingen till jobbet.
När vi kom hem igen åt gumsan frukost innan jag lade henne i sängen med välling. Hon blir mycket piggare om hon får sova en stund till innan dagis :D

Jag skulle ha varit borta i huset för att måla idag,men jag vet inte om det går nu när det regnar? Kanske blir för fuktigt? Väntar på att älsklingen ska ringa och meddela hur det blir =)

Om det inte blir någon målning ska jag träna :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0