Torsdag

Gumsan sov i två timmar efter frukost igår :) Jag hann greja med lite allt möjligt bl a duscha =D
Hon vaknade i all fall strax efter nio. Då gjorde jag henne i ordning sedan åkte vi hem till mamma :P Vi upptäckte att jag glömt välling - igen,så vi tog en promenix till coop,för att köpa det. Vi har inte så mycket kvar hemma heller så det gjorde inget att vi fick köpa mer.

När vi var tillbaka hos mamma kom mormor och morfar på kaffe =D 
Jag åt några pannkakor innan jag högg in på en "dammsugare" och en kopp kaffe :)  

Efter lite mys med gumsan var det dags för mig att åka till jobbet. Det gick lika bra,som det brukar :P
När jag slutat stack jag hem till mamma igen. Gumsan hade precis somnat så vi var kvar en stund.

Tillslut var det i alla fall dags att åka. Vi stannade till på Väse pizzerian och köpte med mat innan vi åkte hem till Niklas och Ulrika. Där blev det mat och tankning sedan fick vi åka till Väse rasta för att tanka en dunk med bensin åt älsklingen,så han kan åka fyrhjuling i helgen.
När vi kom hem försökte vi få gumsan att sova,men det ville hon inte. Hon krånglade en stund,men somnade så småningom. Sedan sov hon gott fram till runt halv fyra då vaknade hon och var ledsen - gick inte att trösta henne. Jag tror det är nya tänder på gång så hon fick lite alvedon. Då blev det lite bättre,men inte helt. Hon åt ett smörgåsrån och var lugn en stund innan hon började gnälla igen.
Efter ungefär en timme tog hon emot en flaska välling,då somnade hon och sover fortfarande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0