Våran tisdag :P

Jag har gjort i ordning en mapp med bilder,som ska framkallas. Blev över 200 stycken ,men jag tog bort några så nu är det runt 180 bilder - det är svårt att välja vilka man helst vill ha :) Kom precis på att jag inte kollat på de bilder,som inte finns på skivor än. Får göra det sen. Då får jag säkert gå igenom mappen en gång till för att sortera bort lite andra bilder :P Jag får beslutsångest!  



När gumsan och jag kom hem ifrån dagis gjorde jag iordning makaroner och falukorv =) Gumsan fick dock bara mellanmål då - hon åt maten till kvällen istället.



Efter att ha ätit kollade vi på teve en stund. Sedan stod det bus på schemat =D



Vid sextiden åt gumsan kvällsmat.



Sedan var det dags för oss att bli rena - gumsan badade och jag duschade.
Vi hann knappt lägga oss på soffan efteråt innan gumsan sov =P
Hon tog en tidig kväll idag. Hon har dock börjar gnälla lite så jag får se om hon somnar om. Annars får hon en flaska välling så hon får fortsätta sova :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0