Träning m.m

När jag kom för att hämta gumsan på dagis förut,satt hon,tillsammans med en liten kille,barfota på en filt i gräset med några böcker - de var sååå söta =)

Innan vi åkte hemåt tog vi en sväng till Kents jobb för att lämna bensindunken. Ulrika var ute och målade altanen,med hjälp utav sin svärmor och en väninna så vi gick dit och sa "Hej" :) Eftersom de var upptagna stannade vi inte särskilt länge.

När vi kom hem försökte jag ge gumsan en banan men hon ville inte ha. Verkade trött så hon fick en flaska välling,men hon somnade inte. Ville dock ha bananen efteråt =P
Medan hon åt mellanmål gjorde jag korv med bröd åt mig.

Efter att vi varit inne och busat och kollat lite på teve gick vi ut. Vi lekte i gruset en stund sedan bestämde jag att vi skulle ta en promenad. Blev borta en timme :D Gjorde 10x2 utfall och 10x2 tåböj längs vägen. När vi kom hem gjorde jag armhävningar mot vindstrappan och "gick på stället" vid brunnen - duktiga lilla jag ;P
 
Klockan sju fick gumsan kvällsmat ute innan vi gick in för att duscha/bada - det var skönt =)

Sedan har vi busat och gjort mat - korv med bröd igen (ingen variation här inte). Hade på repriset på "Så ska det låta" på teven och gumsan blev som tokig ;D Hon klappade händerna och "dansade" - min älskade lilla sötnos :D

Nu sover gumsan,älsklingen ligger i soffan och jag ska strax krypa till kojs =D

GOD NATT =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0