UNDERBART =)

Jag är så himla glad - äntligen kommer det bli av =)
Jag kan tyvärr inte tala om vad det gäller än,men ni kommer få veta snart snart ;P
Jag och min kära sambo måste bara diskutera detta med en viss person först sedan ska ni få veta - jag LOVAR :)

Jag vet att det kommer förändra mitt och min lilla familjs liv - till det bättre =D
Vi kommer att tjäna så himla mycket på det,på alla sätt och vis!

Jag har längtat så himla mycket efter detta! Det ska bli UNDERBART :P

F r o m i morgon kommer vi ha fullt upp tills allt är färdigt,men det kommer absolut vara värt det :)

Vågar ni er på att gissa vad gäller?



Kommentarer
johanna

antingen så får ni flytta in iett av de husena som niklas har eller så ska ni gifta er.stor tro på bägge.älskar dig puss

2011-05-23 @ 12:30:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0