Supertröttis ;D

Jag lyckades också somna en stund när gumsan sov vid lunch. Det är det enda jag sovit idag så det var nog bra :) Känner mig pigg just nu i alla fall =P

När gumsan vaknade åt hon mat sedan gick vi ut =D Solen sken,men det blåste kallt så vi var inte ute särskilt länge. Gick in strax innan tre för att busa och titta på "OC" - BENJAMIN McKENZIE är sååå snygg ;)

Strax innan fem ringde Ulrika och bjöd hem oss på fika =D Självklart åkte vi dit - fick hennes supergoda äppelpaj,som dessutom är otroligt mättande :D Har inte ätit något sedan dess och känner mig inte särskilt hungrig,men jag får nog lov att äta något snart innan jag får blodsockerfall ;P
Älsklingen och de hade slutat så de var också med och fikade =)

Efter fikat tankade vi bilen sedan åkte vi hemåt så jag skulle kunna ta det lugnt innan jag skulle sticka iväg för att jobba :P

Pratade med älsklingen för ungefär en timme sedan. Han skulle lägga gumsan så han ringde för att jag skulle få säga "God natt" =)
Han berättade att gumsan var så trött att hon somnat stående! Sedan hade hon fallit ner mot golvet och lagt sig och snarkat ;) Haha =) Det hade jag mer än gärna velat se - vilken syn ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0