Starten på dagen =D

Idag tog gumsan och jag sovmorgon till halv nio =) Jag vaknade till en sväng runt sex när älsklingen,som började tidigare eftersom de skulle åka någonstans,åkte till jobbet. Somnade dock om - härligt att även jag lyckades sova lite längre ;D

Jag försökte få i gumsan frukost,men hon ville inte ha. Hon tog några tuggor utav en liten smörgås innan hon började gråta och klia sig i ögonen - ett typiskt tecken på trötthet. Hon fick en flaska välling i sängen istället. Tror ni att hon somnade? Nopp,men hon är mycket piggare så det gör inget :P

Medan hon låg i sängen tog jag ut hundarna så de fick göra sina behov. De får vara inne med oss idag =) Vädret ser inte särskilt lovande ut!

När jag kom in åt jag frukost framför datorn innan jag gav upp och insåg att skruttan inte skulle somna :)

Gjorde henne i ordning sedan dess har hon sprungit omkring och grejat =) Tröttheten börjar dock ta ut sin rätt. Hon sitter i mitt knä och ser ut att somna vilken sekund som helst ;)
Vi ska slänga oss i soffan så kanske hon lyckas sova en stund :P

                             



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0