Mysig fredags kväll :)


I fredags var vi ju ute och åt i Kirstinehamn med några goa personer - vi hade riktigt trevligt :D
Ulrika,Niklas och Erik kom förbi för att hämta upp mig och älsklingen runt halv sju. Min kära sambo hade fått för sig att de skulle komma sju så vi var inte färdiga när de kom - hade precis duschat klart! Det var ju bara att slänga på sig kläder och lite smink innan det var dags att åka :)

Gumsan var hos farmor under tiden,hon kom förbi och hämtade henne innan vi åkte.

Innan vi åt gick vi ett varv på Fastingen. Jag är inte särskilt förtjust i karuseller,men jag hade gärna fått med mig en sådan STOR förpackning med mjölkchoklad ;D

När vi skulle gå därifrån såg vi en kille komma springandes i panik - "Stanna,stanna" skrek han. Eftersom de,som körde karusellen inte hörde hoppade han upp till dem och bad dem stanna. Sedan sprang han fram till tre småbarn,som satt i karusellen. En av dem hade ramlat från sättet,som de satt på - han satt alltså inte fast! De var naturligtvis rädda och grät - stackare :( 
Tur att killen lyckades stanna karusellen i tid!
Usch,jag tycker det är så otäckt! 

Efter fastingen var det dags att gå till restaurangen. Det var ett mysigt ställe - god mat var det också =) Jag,som trots allt kommer ifrån Kristinehamn,hade aldrig varit där förut.
Det var trevligt att bli utbjuden på mat (Niklas bjöd) :P

Klockan var runt elva när vi kom hem. Monica och Maja var där. De hade åkt dit för att gumsan skulle få somna i sin säng och inte behöva väckas =)

Behöver jag tala om att det inte tog särskilt lång tid innan både jag och älsklingen låg däckade i soffan? ;)
Väckte honom vid tolv så han fick följa med och lägga sig i sängen - det är lättare för honom att kunna sova längre på morgonen då. Annars är lilla skruttan framme och ska klättra på honom hela tiden - jag hinner inte med ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0