Mycket att göra :D

Hejsan hejsan :)

Idag har vi haft fullt upp.
Efter att ha lämnat gumsan på dagis åkte jag till Ulrika för att greja med det jag tyvärr inte får tala om än. Hon hade redan börjat lite :P

När vi var klara för idag åkte vi hem till Ulrika. Hon gjorde lite mat så jag fick lite i magen innan jag hämtade gumsan =D

Gumsan hade precis fått en ren blöja när jag kom - PERFEKT ;)
Pratade med fröknarna om att gumsan skulle komma i morgon med. Jag ska nämligen jobba :D
Börjar kl.7 så det blir en tidig morgon. Jag måste gå upp runt halv sex :(
Det blir första gången hon äter frukost på dagis =)

Gumsan och var ute och busade en stund när vi kom hem. Jag gick omkring och drog bort brännässlor,som fanns där gumsan brukar gå.

Runt tre gick vi in för att äta mellanmål,men gumsan ville inte ha. Var jättetrött så hon fick välling. Innan hon hann somna ringde Monica. Hon behövde skjuts till Karlstad så vi stack iväg igen.
Hämtade Maja hemma först sedan Monica på jobbet.

Efter att ha lämnat dem vid Lecab,där hon skulle hämta sin bil,åkte gumsan och jag till Bergvik. Där väntade vi tills Monica och Maja kom innan vi gick till Siba och Expert och kollade på hårklippningsappart till älsklingen. Eftersom hans kort inte låg i plånboken betalade Monica så länge. Jag får nämligen inte min lön förrän i morgon så mitt kort är nästintill tomt :)

När vi köpt den var vi in på Maxi innan vi sa "Hejdå" och åkte hemåt.

På vägen hem stannade jag till på pizzerian för att köpa mat - kycklingrulle för min del =D

Nu har vi ätit och duschat så nu ska jag slöa innan det är dags att ta en tidig kväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0