Min andra mors dag,som mamma =)

God morgon,god morgon =)

Idag är det ju som bekant mors dag - grattis alla mammor =D

Jag trodde gumsan skulle ge mig lite sovmorgon,men det blev det inget med ;)
Jag vaknade redan kl.6 för att gå på toa. När jag kom tillbaka var gumsan vaken.
Hon busade en stund,men var så himla trött så jag lade henne igen. Hon somnade så nu sover hon.
Jag är dock för "pigg" för att kunna somna om.

Vi ska spendera dagen hos mormor och morfar med mamma :) MÅSTE komma ihåg att ta med presenten - jag har blivit expert på att glömma sånt!

Jag längtar redan till lunch eftersom jag vet att mormor alltid göra något gott =) Om jag vore hälften så duktig,som hon, på att laga mat vore jag glad,men den genen fick jag tyvärr inte ;)

På tal om mat börjar det kurra i magen så jag ska snart äta frukost :D Sedan är det dags att ta en dusch och göra mig färdig för att åka innan jag väcker Kent - om han inte vaknat :P Just nu ligger han här i soffan och snarkar - min underbara älskling <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0